Hírek: “THE HUNT FOR BASS” versenyzők + vidi

Ma reggel Basshunter írt a Myspace üzenőfalára és egy hivatalos közleményt is küldött egy a versenyhez kapcsolódó hírdető vidiről:

Üzenőfal:

“Want a record deal? Then check this out!”

http://www.youtube.com/watch?v=OQUkPkaJX4w

Jelentése: “Akartok egy lemezszerződést? Akkor nézzétek meg ezt!”
+ a versenyt reklámozó videó

A hivatalos közlemény tárgya ugyanaz a szöveg, amit az üzifalra írt, a levél tartalma pedig maga a videó, úgyhogy én is beteszem nektek:

A vidihez írtam egy hozzászólást is! Olvassátok el, és mondjátok el ti is a véleményeteket! ↓

Délután pedig Facebook-ra írta ki Jonas, hogy újabb 10 vidit tettek fel:

“New entries! 40-50! Comment them!”

YouTube – Broadcast Yourself.

Jelentése: “Új belépők! 40-50! Komizzátok őket!”
+ a YouTube-os link, ahol az összes versenyző számát megtaláljátok egy helyen.

5 hozzászólás

  1. Nem tudom, hogy ti mit gondoltok erről a videóról, de nekem egyáltalán nem tetszik, hogy olyat írnak: “Are you the next Basscreator?” – “Te vagy a következő Basscreator?”. Engem ez egy csöppet kiakasztott, mert nagyon úgy hangzik, hogy a verseny győztesét szintén Basscreator-ként, netán Basshunter-ként fogják emlegetni. Ez szerintem felháborító, mert én úgy gondolom, hogy még egy Basscreator/Basshunter nem lehet! Hiszen belőle csak egy van, aki Jonas Erik Altberg, és nekem mindig csakis ő lesz az egyetlen és igazi Basshunter, hiába akarnak most szerezni helyette egy olcsó utánzatot!
    Mondjuk az engem nem érdekel, ha Jonas régi stílusára keresnek egy új előadót, de az már igenis felháborítana, ha a Basscreator vagy Basshunter nevet kapná! Ilyet szerintem nem is lehet csinálni, és remélem, hogy nem is fognak!
    Ti mit gondoltok erről???

  2. Háát nemis tudom ez nekemis feltünt,de szerintem aki nyerni fog annak teljesen más neve lesz,hisz akkor nem kértek volna nevet a jelentkezőktől 😛
    De ki tudja,azt énse szeretném hogy Bass Creator legyen a neve
    am az jó hogy megmarad Basshunter stílusa hiszb azért tetszenek a számai
    De a Saturday se rossz… 😀

    PIFU

  3. Hát remélem is, hogy más lesz a neve, mert szerintem nagy szemétség volna, ha ugyanazt a nevet kapná.
    Egyébként én is nagyon szeretem Basshunter régi stílusát, de hiába fog jönni egy új előadó, aki folytatja ezt a stílust, nekem akkor is Bass marad a favorit. De ez az új stílus is nagyon jó, imádom a Saturday-t! Mondjuk szerintem részben jó is az, hogy stílust váltott, és kipróbálja magát egy újban. Remélem sikeres lesz benne!
    Köszi, hogy írtál véleményt! 🙂

  4. Lehet hogy megtörténik!!
    van a versenyzők közözz egy Basscreator nevü versenyző
    lehet hogy ő fog nyerni :S

  5. Én nem néztem a versenyzőket, de szerintem elég nagy szemétség lenne, ha csak azért myerné meg valaki, mert Basscreator néven jelentkezett a versenybe. Szerintem ez eléggé szánalmas, és nagyon úgy tűnik, hogy direkt ezt a nevet választotta, hogy így nagyobb eséllyel nyerjen, ha felveszi Jonas nevét! Ha ő nyerne szerintem tuti, hogy 100%-ban leutánozná!!!
    Ja, és szerintem már eleve nem is lehetett volna szabad megengedni a verseny szabályzatában, hogy bárki is Basscreator vagy Basshunter néven jelentkezzen a versenybe!!!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Hozzászólás

  • BASSHUNTER főoldalam

    BASSHUNTER főoldal
  • BASSHUNTER live oldalam

    BASSHUNTER live
  • BASSHUNTER in Big Brother oldalam

    BASSHUNTER in Big Brother
  • YouTube-os oldalam

    YouTube-os oldalam