Hírek: SBS – 6. album???

Jonas ma délelőtt írt Facebook-ra:

“S B S !……. what does it mean? Clue is: youtwo”

Jelentése: “S B S !……. mit jelent? Megoldás kulcsa: youtwo”

Őszintén szólva fogalmam sincs, hogy mit jelenthet az “S B S”. Talán a készülő 6. albummal lehet összefüggésben… bár ez egyáltalán nem biztos!
Szerintem Jonas a “youtwo”-val a U2-ra gondolt, ezért a U2-val kapcsolatban próbáltam rákeresni az “S B S”-re, de ilyen számot nem találtam tőlük, csak egy videót, aminek az a címe: “U2 SBS cover” – de azt egyáltalán nem tudom, hogy mire akart ezzel utalni Jonas, ha valóban erre gondolt.
(Mondjuk az már tényleg megfordult a fejemben, hogy mi van ha tényleg az új albummal van kapcsolatban, például úgy hogy ez lesz az egyik szám alap dallama… de ez lehet, hogy hülyeség – csak én gondolom!!!)

Berakom ide nektek az “SBS”-es videót, amit találtam:

Hozzászólás

Még nincs hozzászólás.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Vélemény, hozzászólás?

