Hírek: Azul TV interjú

Nemrég az Azul TV készített Basshunter-rel egy interjút, melyben a zenei karrierjének kezdetéről és a folytatásáról faggaták.

Az interjúnak a fordítását is elkészítettem, amit a videó alatt olvashattok!

 

Tovább a fordításhoz! –>

„Itt vagyunk Azul-lal és Basshunter-rel,”

W: „Basshunter-nek, vagy Jonas-nak hívjalak?”

J: „Hívj Jonas-nak, a barátaim Jonas-nak hívnak, így sokkal több értelme lesz, ha Jonas-nak hívsz.”

W: „Jonas, remek. Nos, neked jó ideje Basshunter a neved, hogyan indultál el ezzel a névvel?”

J: „Hát, amikor 17 éves voltam, abban az időben mintegy 6 hónap alatt készítettem zenét, és úgy döntöttem, hogy szükségem volt egy névre, és csak a Basshunter-nek volt értelme. Szeretem a basszust és próbáltam találni új módszert a basszus létrehozására, szóval úgy gondolom, én vagyok a Basshunter.”

W: „Mire számíthatunk tőled hamarosan?”

J: „Jelenleg egy új albumon dolgozok, nos, először is el akarok készülni 2 új kislemezzel, amik szinte készen vannak, de ez titok. Remélhetőleg jövő nyárra lesz 2 vagy 3 új kislemez és egy új album. A többi album, amit készítettem sok nyomás és stressz alatt voltak, így soha nem volt időm arra, hogy pontsan úgy készítsem el őket, ahogy akartam, ez több mint a számok kész kiadása, aztán lépni a következőre, úgy, hogy nincs idő meghallgatni és változtatni a dolgokon.”

„Amikor intenzíven dolgozol egy dalon, elveszíted a perspektívát, és a figyelmed központját, így ott kell hagynod néhány hétre és visszatérni és meghallgatni, akkor talán változtatni néhány dolgon. De ez alkalommal azt mondtam, hogy megfelelő mennyiségű időt akarok otthon és nem csak készíteni egy albumot 3 hétben, mint 3 hónap alatt. Az nem tisztességes a hallgatókkal, vagy a rajongókkal, ha nem úgy készítem a zenét, ahogy én akarom, hogy hangozzon.”

„Amikor ott ülsz a stúdióban és készítessz egy dallamot és elkezdessz énekelni, megjelenni egy új ötlettel és libabőrös az egész tested, akkor tudod, hogy ez jó.”

„Nem látom magamat különbözőnek bárki mástól, én csak csinálom, amit csinálok és szerencsés voltam, én készítem és írom a saját zenémet, amire nagyon büszke vagyok. Azért is, mert tökéletes emberekkel fejeztem be a munkát az ilyen fajta zenémhez.”

„Ő Olaf, a svéd viking, elkapom egy felvételrére. Egy ilyen szép ember. A leghosszabb szempillák Svédországban.”

J: „Mi újság Olaf, hogy csinálod?”

Olaf: „Égve csinálom, hogy vagytok srácok?”

J: „Várod, hogy játszál néhány új dalt és dj-zz ma éjszaka?”

Olaf: „Pokol b***** meg, igen. Ennyit Olaf-ról.”

„Üdv mindenkinek, én Basshunter vagyok, én csak meg szeretném köszönni mindenkinek a támogatást és a hallgatást. Szeretlek Titeket !”

Hozzászólás

Még nincs hozzászólás.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Vélemény, hozzászólás?

